Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verzameling looney tunes

  • Gaby

    Hallo,

    Ik doe mijn Looney Tunes verzameling weg. Ik wide het eerst via marktplaats en Ebay doen, maar daar bieden ze 1 euro voor een originele knuffel. Nu kwam ik dus op deze site, waarschijnlijk zijn er hier wel mensen die oprecht belangstellend zijn. Zodat mijn Looney Tunes een warm nestje krijgen. Als je intresse hebt, stuur mij dan een email dan kan ik een foto toe sturen van mijn verzameling. Mijn verzameling bestaat uit volgens mij 85 items van groot tot klein van knuffel tot glas en van basketbal tot nietmachine.

    gr. Gaby

  • sharon bergsma

    hallo gaby, ik heb veel interesse in je verzameling. daarbij komt natuurlijk de vraag hoeveel je voor alles wilt hebben? misschien kun je me ongeveer vertellen wat er allemaal bij hoort… ik hoor graag van je groeten sharon bergsma

  • Jim

    Hallo Gaby,

    Mijn dochter heeft haar tweety knuffel in de trein laten liggen… drama!

    Hij was zo'n 15 - 20 cm groot en had een slap lijfje. Het is het enige wat ze vraagt van de Sint! Ze zou heel blij zijn met iets wat er op lijkt. Misschien dat je me een paar foto's kunt mailen.

    Groetjes Jim